دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام کور بودم
 
avamusic
جدید ترین موزیک های روز
درباره وبلاگ


سلام به همتون عزیزان.امیدوارم همیشه شاد و لبتون خندون باشه.محمد هستم نویسنده ی این وبلاگ.در این وبلاگ تازه تاسیس جدید ترین اهنگ های به روز از خواننده های شناخته شده قرار میگیرد.ازتون خواهشمندم که انتقادات و پیشنهادات خود را جهت بهتر شدن وبلاگ بازگو کنید.با تشکر از بازدید شما.ممنون
آخرین مطالب
نويسندگان

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام کور بودم

( ترانه : علیرضا مرتضی قلی , آهنگ : علی عبدالمالکی , تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر حیدری )

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن ترانه |

% دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام کور بودم

 

متن ترانه کور بودم از علی عبدالمالکی :

تو رو داشتم ولی تو خواب بودم

کنارم بودی اما دور بودم

نفهمیدم داری از دست میری

تو رو میدیدم اما کور بودم

نمیذاشتی بفهمم گریه ها تو

نمیخواستی دلم اشوب باشه

همه چی رو خراب کردم میدونم

تو میخواستی همه چی خوب باشه

…………………..

حواسم پرت دنیای خودم بود

نمیدیدم چقدر بی تاب بودی

تو رو داشتم ولی تو خواب بودم

نفهمیدم چرا بی خواب بودی

……………….

تو رو داشتم ولی تو خواب بودم

کنارم بودی اما دور بودم

نفهمیدم داری از دست میری

تو رو میدیدم اما کور بودم

…………………….

نمیذاشتی بفهمم گریه ها تو

نمیخواستی دلم اشوب باشه

همه چی رو خراب کردم میدونم

تو میخواستی همه چی خوب باشه

 

 

   اعلانات
در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

پس از دانلود اهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 22502
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1





وبلاگ را به هر زبانی که میخواهید ترجمه کنید